HTML

Bogár

Szeptember 1-jén vettünk egy Bogarat.

Friss topikok

  • Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu: szia! :) a nemtomnál maradtam én is, mert az okmányirodában nem látják az autót. van kb. 5-7 ren... (2008.10.02. 11:33) Pedigré
  • Airnold: Úgy már mindjárt más... :) Egyébként még mielőtt valaki bevádol, hogy bogaras lettem, ha bogárhát,... (2008.09.22. 18:06) Ez nagyon szép!
  • Airnold: Nem csak tűnsz, az vagy... Irigylem a párod, az enyémet hidegen hagyják az autók... :/ Nopersze ne... (2008.09.22. 16:05) És akkor
  • Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu: köszönöm:) azért a volvo-k se semmik :)) (2008.09.18. 10:29) Egészen pontosan...

És akkor

2008.09.19. 15:08 Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu

még mindig nem volt komolyabb stratégiánk az autóvásárlásra, amikor egyik este csörgött a telefonom. Egy régi ismerősünk hívott fel, akinek a testvére néhány nappal azelőtt volt a pasimnál vendégségben. És hallotta, hogy vennénk egy bogarat, és ez milyen szerencse, mert ő pedig éppen eladná a kicsikéjét, méghozzá sürgősen, mert pénzre van szüksége.

Eddig egy ajánlatot kapott, de azok szétbontanák, ezt pedig nem tudná feldolgozni. Nekünk odaadná kevesebbért is.

Innentől kezdve viszonylag gyorsan aláírtuk az adás-vételit. Nem voltam teljesen nyugodt, bár az eladónk elég őszintén elmondta, mik a kocsi hibái, mi az, amit rendbe kell feltétlenül hozatni rajta. Megnéztem a hirdetését az interneten - hát a leginkább azt lehetett kiolvasni belőle, hogy tulajdonképpen egyáltalán nem szeretne megválni a kisautótól :).

Itt egy kép a hátuljáról, szerintem nagyon bájos:

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bogarasoklettunk.blog.hu/api/trackback/id/tr84671468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.09.21. 15:03:39

Gyakorlatilag mostanra esett le nekem, hogy te tulajdonképpen hölgyemény vagy, aki autóról ír blogot...
Megdöbbentő, ám örvendetes... :)
Hajrá hajrá, és még több képet... :)

A

Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu 2008.09.22. 15:17:46

ritka madárnak tűnök? :)
talán más lányok is kedvet kapnak.

Airnold · http://volvosagok.blog.hu/ 2008.09.22. 16:05:13

Nem csak tűnsz, az vagy...
Irigylem a párod, az enyémet hidegen hagyják az autók... :/
Nopersze nem ezért szeretem... :)

A
süti beállítások módosítása